www.taxiwitryna.fora.pl
Taksówkarze dla taksówkarzy i o taksówkarzach
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.taxiwitryna.fora.pl Strona Główna
->
DLA KLIENTÓW
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Regulamin
----------------
Zasady forum
Gniezno
Ciechocinek
Postulaty Ogólnokrajowe
do związku Solidarność
Do S.Z.Z.T.R.P
Co u sąsiadów w Europie słychać
GIEŁDA
taxi.witryna
----------------
Zaczynamy
BOMBA WYBUCHŁA!!
DLA KLIENTÓW
NEWS
Protest
Ważne i poważne
ZWIĄZKI
O MIEŚCIE
Wydarzenia w innych miastach
Od związków
Do i od polityków
Protest w Polsce
POSTULATY
LINKI
Z życia wzięte
----------------
Angielski dla taksówkarzy
Fotki z ulic
Skany i nowości z prasy i sieci
Taxi legendy
Dla taksówkarzy
O korporacjach
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Adminn
Wysłany: Sob 8:10, 07 Mar 2009
Temat postu: Re: O jednym zapomnieliście
Krakuss napisał:
Zapomnieliście koledzy o wolnym rynku, czyli konkurencji. W każdej dyskusji na temat limitu na licencje taksówkarskie wszyscy na nas grzmią że chcemy zniszczyć konkurencje, że ograniczamy dostęp do zawodu i w końcu że to wolny rynek decyduje ile jest osób pracujących w danych zawodzie! Ja nie mam nic przeciwko wolnemu rynkowi, ale niech on będzie uczciwy dla wszystkich, tzn że jak miasto ( a często takżę Unia Europejska) dopłaca do jednego przewożnika ( na przykładzie Krakowa kilkadziesiat milinów złotych rocznie na MPK) to niech dopłaca także do innych przewożników czyli busów i taksówkarzy. Potrafię to zrozumieć skąd w urzędach miast taki hojność do tych dopłat, bo przecież ludzie biedniejsi też muszą dojeżdzać do pracy, ale wtedy zasada wolnego rynku przestaje istnieć. Aby więc chociaż dać jakąkolwiek szanse istnienia dla innych przewoźników, miasta na całych świecie, glównie demokratyczne (niemal cała UE, USA, Kanada), wprowadziły limity na przewóz. [/b][/u]
Tak to dokładnie wygląda,limitowanie taksówek zapewnia odpowiedni poziom dochodów taksówkarzowi ,tylko po to ,żeby mógł utrzymywać samochód w należytym stanie technicznym,zmieniał auto co kilka lat,dla bezpieczeństwa pasażerów.Limity zastępują dopłaty z kasy miejskiej.Ogranicza się ilość w trosce o jakość,taksówka to część transportu publicznego i całe to pitolenie o wolnorynkowej grze w tym przypadku jest bzdurą.Co ciekawe ta sama koalicja znosi zróżnicowanie cen leków w aptekach,zamyka dostęp do zawodów prawniczych,czyli tam gdzie posłowie mają swoje interesy o wolnym rynku cisza.
**NIGHT**
Wysłany: Pią 15:15, 06 Mar 2009
Temat postu:
Chyba coś źle napisałem... Chodzi o dopłaty z gmin do których jeżdżą, a nie o Ratusz w Warszawie.
Tak czy siak te dopłaty to oni dostają od samego początku, jak tylko zaczęli jeździć.
goralek
Wysłany: Pią 10:38, 06 Mar 2009
Temat postu:
Muszę wystąpić do Walcowej o dopłatę, jest coraz gorzej więc czemu sobie nie polepszyć
**NIGHT**
Wysłany: Pią 9:42, 06 Mar 2009
Temat postu:
Dla ciekawych...
Warszawa też dopłaca do MZA. Dopłaca też do tych prywaciarzy co zasówają po okolicach Warszawy. Arka, Domosławski, Wilga, Mini Bus, Toro, Trans Lud... Jest tego więcej i wszyscy otrzymują z Ratusza dopłaty do działalności.
MaPeT
Wysłany: Pią 9:31, 06 Mar 2009
Temat postu:
My to wiemy ,ale oni nie bardzo.
Krakuss
Wysłany: Pią 9:01, 06 Mar 2009
Temat postu: O jednym zapomnieliście
Zapomnieliście koledzy o wolnym rynku, czyli konkurencji. W każdej dyskusji na temat limitu na licencje taksówkarskie wszyscy na nas grzmią że chcemy zniszczyć konkurencje, że ograniczamy dostęp do zawodu i w końcu że to wolny rynek decyduje ile jest osób pracujących w danych zawodzie! Ja nie mam nic przeciwko wolnemu rynkowi, ale niech on będzie uczciwy dla wszystkich, tzn że jak miasto ( a często takżę Unia Europejska) dopłaca do jednego przewożnika ( na przykładzie Krakowa kilkadziesiat milinów złotych rocznie na MPK) to niech dopłaca także do innych przewożników czyli busów i taksówkarzy. Potrafię to zrozumieć skąd w urzędach miast taki hojność do tych dopłat, bo przecież ludzie biedniejsi też muszą dojeżdzać do pracy, ale wtedy zasada wolnego rynku przestaje istnieć. Aby więc chociaż dać jakąkolwiek szanse istnienia dla innych przewoźników, miasta na całych świecie, glównie demokratyczne (niemal cała UE, USA, Kanada), wprowadziły limity na przewóz. [/b][/u]
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin